söndag 19 juni 2011

Återtåget..


Återtåget kanske är ett fel ord för det jag vill säga. Men känslan igår när vi åkte till Strängnäs (SAMS) på Rallycross SM kändes nästan som ett återtåg. Om inte annat ett återtåg till mig själv. Det var verkligen såå roligt att vara på en rallycrosstävling igen. Det har ju förtusan varit MITT LIV!! Sen tog det bara slut. Slut. Ingenting. Nada. Men ingenting är för sent. Nu har jag alla möjligheter i världen. Och åren har ramlat iväg. Och jag tänker inte missa ett enda till.. för plötsligt har tåget gått. Vare sig man vill eller inte. Det gäller att leva. Och verkligen Leva...leva, som jag brukar säga; gör det stenskönt!! För det är det bästa som finns. Så gör vad du vill! Gå på magkänslan.. och gör ett återtåg. Det är som sagt var, aldrig någonsin för sent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar